АДУКАЦЫЙНЫ ПРАЦЭС.
2023/2024 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД
Нарматыўныя прававыя дакументы.
Адукацыйны стандарт дашкольнай адукацыі.
Вучэбная праграма дашкольнай адукацыі.
Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністеэрства адукацыі Рэспублиікі Беларусь да 2023/2024 вучэбнага года.
Метадычныя рэкамендацыі:
- Методические рекомендации по организации образовательного процесса в группах кратковременного пребывания от 2 до 7 часов в учреждениях, реализующих образовательную программу дошкольного образования
- Рекомендации по использованию в образовательном процессе изданий серии «Славим Родину трудом!»
Правіла педагагічных работнікаў.
Пералік вучэбных выданняў для выкарыстання ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, у якасці вучэбных дапаможнікаў для выхаванцаў старшых груп (ад 5 да 7 гадоў) у 2023/2024 навучальным годзе.
Гадавыя задачы ўстановы на 2023/2024 навучальны год:
Удасканальваць работу педагагічнага калектыву і бацькоў па сацыяльна-маральным і асобасным развіцці дзяцей дашкольнага ўзросту ва ўмовах рэалізацыі вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі праз далучэнне да нацыянальных каштоўнасцей і культурных традыцый беларускага народа, выхаванне любові да сваёй сям’і, роднага горада, краіны.
2. Фарміраваць элементарныя матэматычныя ўяўленні і звязаныя з імі лагічныя аперацыі ў адукацыйным працэсе, праз выкарыстанне эфектыўных метадаў і прыёмаў працы.
Метадычная тэма: удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі педагагічных работнікаў па пытанням развіцця і выхавання асобы дзіцяці дашкольнага ўзроста сродкамі адукацыйных галін вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі.
Вучэбны план
дзяржаўнай установы адукацыі “Дзіцячы сад №4 г.п. Зэльва”
на 2023/2024 навучальны год
№п/п |
Пералік адукацыйных абласцей |
Колькасць вучэбных гадзін на тыдзень па групах выхаванцаў |
|||||
Першая малодшая група (ад 2 да 3 гадоў) |
Другая малодшая група (ад 3 да 4 гадоў) |
Сярэдняя група (ад 4 да 5 гадоў) |
Старшая група (ад 5 да 6 гадоў) |
Спецыяльная група для дзяцей з ЦПМ |
|||
Сярэдняя група (ад 4 да 5 гадоў) |
Старшая група (ад 5 да 6 гадоў) |
||||||
1 |
Фізічная культура |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
Дзіця і грамадства |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
Элементарныя матэматычныя ўяўленні |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Дзіця і прырода |
0,5 |
0,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
6 |
Развитие речи и культура речевого общения |
- |
0,5 |
1 |
1 |
- |
- |
7 |
Развіццё маўлення |
- |
- |
- |
- |
2 |
2 |
8 |
Падрыхтоўка да навучання грамаце |
- |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
9 |
Вяўленчае мастацтва |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
Музычнае мастацтва |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
11 |
Мастацкая літаратура |
0,5 |
0,5 |
1 |
1 |
- |
- |
Агульная колькасць вучэбных гадзін (гульняў, заняткаў) на тыдзень |
10 |
11/12* |
14 |
15 |
12 |
13 |
|
Максімальная дапушчальная вучэбная нагрузка на тыдзень на аднаго выхаванца (у астранамічных гадзінах) |
1,7 (1 г.40 хв.) |
2,9 (2 г. 54 хв.) |
4,7 (4 г. 40 хв.) |
6,3 (6 г. 15 хв.) |
4 (4 г.) |
5,4 (5 г. 25 хв.) |
|
Карэкцыйныя заняткі |
Колькасць вучэбных гадзін на тыдзень на групу |
||||||
Фарміраванне лексіка-граматычных сродкаў мовы і звязнага маўлення. |
- |
- |
-- |
- |
15 |
18 |
|
Фарміраванне вымаўленчага боку маўлення. |
- |
- |
- |
- |
Сродкі масавай інфармацыі
ў дапамогу педагогу
КАНСУЛЬТАЦЫІ І МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ
ДЛЯ ПЕДАГОГАЎ
"Гатоўнасць дзяцей да навучання ў школе".
«Методыка правядзення індывідуальнай работы з дзецьмі ў малодшай групе»
“Развіццё творчых здольнасцей дзяцей праз канструяванне з паперы”
«Арганізацыя музычных заняткаў з дзецьмі з ЦПМ»
«Арганізацыя пазнавальна-практычнай дзейнасці дзяцей дашкольнага ўзросту»